Поддръжка
Помощ

Влезте в клиентска зона

Натиснете тук за влизане

Онлайн Помощ

Изтегли Онлайн Помощ

Условия

Поддръжката на нашите системи включва: нови версии, поддръжка по телефон, по интернет или на място.
За целта клиентите трябва да имат договор за обслужване, в който избират нивото на обслужване.
За WorkFlow и HRManager договорът се сключва за определения брой лицензи, купени от клиента и съответно цената се определя от броя лицензи.
Поддръжка се плаща за всички купени лицензи, независимо от техния вид.
Вижте таблицата по-долу за конкретните цени.
За Building.Cloud поддръжката е включена в цената и се извършва само отдалечено и по телефон.
За WorkStream и Building цената да поддръжката се определя в договора за покупка.

Цени
Ниво 1 Ниво 2 Ниво 3 Описание
Update Нови Версии На 3 месеца
Нови версии при промяна на закона при необходимост
Нова версия заради програмна грешка при необходимост
Ръководство за работа - електронен вариант На 3 месеца
Поддръжка Поддръжка телефон / Помощ по Интернет 1 час месечно на р.м., макс 5
Посещение на място 1 час месечно на р.м., макс 5
Обучение:
нови служители в офиса на клиента 1 човек годишно на р.м.
опреснителни курсове в наш офис 1 човек годишно на р.м. по наш график
Време за реакция в часове:
при проблем 6 4 3
при заявка за обучение или консултация 48 24 същия ден
цена на месец за лиценза 10 15 20