Поддръжката на нашите системи включва: нови версии, поддръжка по телефон, по интернет или на място.
За целта клиентите трябва да имат договор за обслужване, в който избират нивото на обслужване.
За WorkFlow и HRManager договорът се сключва за определения брой лицензи, купени от клиента и съответно цената се определя от броя лицензи.
Поддръжка се плаща за всички купени лицензи, независимо от техния вид.
Вижте таблицата по-долу за конкретните цени.
За Building.Cloud поддръжката е включена в цената и се извършва само отдалечено и по телефон.
За WorkStream и Building цената да поддръжката се определя в договора за покупка.
Ниво 1 | Ниво 2 | Описание | ||
Update | Нови Версии | На 3 месеца | ||
Нови версии при промяна на закона | при необходимост | |||
Нова версия заради програмна грешка | при необходимост | |||
Ръководство за работа - електронен вариант | На 3 месеца | |||
Поддръжка | Поддръжка телефон / Помощ по Интернет | 1 час месечно на р.м., макс 5 | ||
Обучение: | ||||
Обучение - онлайн | 30 лв на час | 25 лв на час | ||
Време за реакция в часове: | ||||
при проблем | 6 | 4 | ||
при заявка за обучение или консултация | 48 | 24 | ||
цена на месец за лиценза | 15 | 25 |